Transport gratuit pentru orice comandă.

Cum Comand?

1. Plasarea comenzii si disponibilitatea produselor

Poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga. De asemenea, poti cauta produse specifice in functie de cultura sau boala culturii in campul special de cautare.

Adauga Produsele dorite in cosul de cumparaturi prin introducea cantitatii dorite si apasarea butonului „Adauga in cos.” Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.

Comanda va fi finalizata prin efectuarea platii prin una dintre modalitatile disponibile.

Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru acesta. Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi si implicit nici rezervarea automata a produsului respectiv.

2. Anularea Comenzii

Clientul poate solicita anularea comenzii inainte de livrarea acesteia prin transmierea unei solicitari telefonic la 021.9145 sau prin email: suport@agricover.ro.

3. Preturile

Preturile produselor existente in cadrul magazinului online includ T.V.A. in conformitate cu legislatia in vigoare.

4. Facturarea

Agricover va emite catre Client o factura pentru Produsele livrate, Clientul avand obligatia sa furnizeze corect si complet toate informatiile necesare emiterii facturii in conformitate cu legislatia in vigoare.

5. Livrarea

Agricover va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor de livrare. Agricover va efectua livrarea Produselor si Serviciilor doar pe teritoriul Romaniei.

Livrarea Produselor se va face prin curier sau prin mijloace proprii ale Agricover.

6. Plata

Produsele comandate pot fi achitate prin doua metode de plata disponibile in magazinul online Agricover:

  • plata prin card bancar
  • plata prin transfer bancar

7. Politica de retur

Clientul are dreptul sa returneze un Produs în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare in conformitate cu OUG nr. 34/2014.

Agricover va rambursa Clientului suma achitata in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii de catre Client cu privire la returul Produselor comandate. Suma aferenta va fi returnata astfel:

pentru Comenzile achitate cu card bancar – prin restituire in contul din are a fost efectuata initial plata;
pentru Comenzile achitate prin transfer bancar – prin virament bancar in contul Clientului.

Agricover va putea amana rambursarea catre Client a sumei pana la primirea Produselor vandute sau pana la primirea unei dovezi scrise privind expedierea acestorsa catre Agricover.

Daca Produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj desigilat, produs deteriorat), Agricover isi rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea Produsului in stadiul initial, sau daca este cazul pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea Produsului ca resigilat.

Daca se solicita, Agricover poate trimite Produsul din nou Clientului, costurile de livrare fiind suportate de catre Client.

8. Comanda Produselor a caror concentratie de nitrat de amoniu depaseste 16% in continut

In conformitate cu Regulamentul nr. 1148/2019 privind comercializarea și utilizarea precursorilor de explozivi, de modificare a Regulamentului (CE) nr. 1907/2006 și de abrogare a Regulamentului (UE) nr. 98/2013 Produsele (ingrasaminte chimice) care au in continut o concentratie mai mare de 16% de nitrat de amoniu (CAS RN 6484-52-2) de explozivi NU pot fi comercializate catre persoane fizice (public larg). Acestea pot fi puse la dispozitie doar catre persoane juridice  si cu respectarea prevederilor Regulamentului UE 1149/2019.