Transport gratuit pentru orice comandă

Livrare în maximum 72 de ore

Cum comand?

1. Plasarea comenzii şi disponibilitatea produselor

Poţi căuta un produs direct în câmpul special de căutare sau navigând în categoriile de produse direct din meniul afişat în stângă. De asemenea, poţi căuta produse specifice în funcţie de cultura sau boala culturii în câmpul special de căutare.

Adaugă produsele dorite în coşul de cumpărături prin introducea cantităţii dorite şi apăsarea butonului „Adaugă în coş.” Poţi adăuga în coş mai multe produse, din categorii diferite.

Comanda va fi finalizată prin efectuarea plăţii prin una dintre modalităţile disponibile.

Odată adăugat în coşul de cumpărături, un produs este disponibil pentru achiziţie în măsura în care există stoc disponibil pentru acesta. Adăugarea unui produs în coşul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi şi implicit nici rezervarea automata a produsului respectiv.

2. Anularea Comenzii

Clientul poate solicita anularea comenzii înainte de livrarea acesteia prin transmiterea unei solicitări telefonice la 021.9145 sau prin email: [email protected].

3. Preţurile

Preţurile produselor existente în cadrul magazinului online includ T.V.A. în conformitate cu legislatia în vigoare.

4. Facturarea

Agricover va emite către client o factură pentru produsele livrate, clientul având obligaţia să furnizeze corect şi complet toate informaţiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislaţia în vigoare.

5. Livrarea

Agricover va asigura ambalarea corespunzatoare a produselor şi va asigura transmiterea documentelor de livrare. Agricover va efectua livrarea produselor şi serviciilor doar pe teritoriul României.

Livrarea produselor se va face prin curier sau prin mijloace proprii ale Agricover.

6. Plata

Produsele comandate pot fi achitate prin doua metode de plată disponibile în magazinul online Agricover:

  • plata prin card bancar
  • plata prin transfer bancar

7. Politica de retur

Clientul are dreptul să returneze un produs în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea niciunui motiv şi fără a suporta alte costuri decât cele de livrare în conformitate cu OUG nr. 34/2014.

Agricover va rambursa clientului suma achitată în maxim 14 (paisprezece) zile de la data informării de către Client cu privire la returul produselor comandate. Suma aferentă va fi returnată astfel:

pentru comenzile achitate cu card bancar – prin restituire în contul din care a fost efectuată initial plata;
pentru comenzile achitate prin transfer bancar – prin virament bancar în contul Clientului.

Agricover va putea amâna rambursarea către client a sumei până la primirea produselor vândute sau până la primirea unei dovezi scrise privind expedierea acestora către Agricover.

Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vandut ca şi nou (ambalaj desigilat, produs deteriorat), Agricover îşi rezervă dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea produsului în stadiul initial, sau dacă este cazul pentru a acoperi diferenţa de preţ rezultată din vânzarea produsului ca resigilat.

Dacă se solicită, Agricover poate trimite produsul din nou clientului, costurile de livrare fiind suportate de către client.

8. Comanda produselor a căror concentraţie de nitrat de amoniu depaseste 16% in continut

În conformitate cu Regulamentul nr. 1148/2019 privind comercializarea și utilizarea precursorilor de explozivi, de modificare a Regulamentului (CE) nr. 1907/2006 și de abrogare a Regulamentului (UE) nr. 98/2013 Produsele (îngrasaminte chimice) care au în conţinut o concentraţie mai mare de 16% de nitrat de amoniu (CAS RN 6484-52-2) de explozivi NU pot fi comercializate către persoane fizice (public larg). Acestea pot fi puse la dispozitie doar către persoane juridice  şi cu respectarea prevederilor Regulamentului UE 1149/2019.